joi, 26 noiembrie 2009

SCRISOARE


'' M-am uitat la tine când te-ai trezit de dimineaţă. Aşteptam să-mi spui două-trei cuvinte , mulţumindu-mi pentru noaptea trecută , ori cerându-Mi părerea despre cele ce urma să faci astăzi. Am observat că erai mult prea preocupat ca să-ţi cauţi haine potrivite pentru a merge la serviciu. Speram să găseşti câteva clipe ca să-Mi spui :Bună dimineaţa! Dar erai mult prea ocupat…
Pentru a vedea că-ţi sunt alături , am înseninat cerul şi am poruncit păsărelelor să cânte. Păcat că nu ai observat nici atunci prezenţa Mea. Te-am privit plecând grăbit spre serviciu şi iar am aşteptat. Presupun că fiind atât de ocupat , nu ai avut timp nici atunci să-mi spui două vorbe.
Când te întorceai de la muncă , ţi-am văzut oboseala şi ţi-am trimis o ploaie măruntă care să-ţi alunge stresul acumulat. Am crezut că , făcându-ţi această plăcere , îţi vei aduce aminte de Mine. În schimb, supărat, M-ai înjurat.
Doream atât de mult să-mi vorbeşti.Oricum ziua era , încă lungă. Ai deschis televizorul şi în timp ce urmăreai programul preferat , Eu am aşteptat. Ai cinat apoi cu ai tăi şi tot nu ţi-ai adus aminte de Mine. Văzându-te atât de obosit , am înţeles tăcerea ta şi am stins splendoarea cerului ca să te poţi odihni , dar nu te-am lăsat în beznă. Am lăsat veghetori pentru tine o mulţime de stele. Era atăt de frumos, păcat că n-ai observat…
Dar nu contează! Poate chiar nu ţi-ai dat seama că Eu sunt aici pentru tine. Am mai multă răbdare decât poţi să-ţi imaginezi tu vreodată. Vreau să ţi-o arăt , pentru ca şi tu , la rândul tău, să o arăţi celor din jurul tău. Te iubesc atât de mult , încât te voi răbda.
Acum eşti pe punctul de a te trezi din nou. Nu-Mi mai rămâne decât să te iubesc şi să sper că măcar azi Îmi vei acorda puţin timp di timpul tău. Îţi urez o zi bună!

Al tău tată, Dumnezeu''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu