vineri, 6 noiembrie 2009

PICTURĂ ŞI CULOARE...PE HOLURI





Atâta alb......toţi pereţii albi.. Hmmm..... Dacă în locul nostru ar fi fost un mare pictor....un Cezanne....un Picasso....un Grigorescu....ar fi umplut "pânza " aceasta albă cu mii şi mii de picturi minunate. Eeeee! Veţi spune voi, dar ei sunt profesionişti, sunt artişti! Nu-i nimic! Am tras cu ochiul la ei, am mai căutat pe internet, am folosit imprimantă şi indigo şi, cu ajutorul Primăriei Măureni, care ne-a pus la dispoziţie materialele, am început să pictăm.


Şi ne-am documentat, am potrivit culori...


Am făcut şablonul....


Încă nu e gata, dar încet, încet se va vedea şi produsul final.











ATENŢIE!!!!!! Dacă cineva are vreo idee despre ceva ce ar arăta frumos pe aceşti pereţi perfecţi pentru pictură, aşteptăm ideile voastre!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu