duminică, 7 iunie 2015

Picnic ...traditional

Hamburger? Snacksuri? Cola? Nu!!!!! Mâncare neaoșă! Picnic cu clisă, ceapă, brânză, roșii, castraveți! Măcar de poftă tot a mâncat fiecare câte o bucățică de clisă de porc vietnamez. Și farfuriile? Gratuite...ziare, bineînțeles. Și ce bun a fost!!! Tot s-a mâncat!!!! Și nu am mai avut loc să mâncam mai mult. Și după masă, cât ar fi omul de mic... S-ar întinde un pic...mai mult.... Ne-am dus acasă și am dormit. După o masă copioasă... Ne-a luat somnul.
Nici nu a trebuit să mergem departe. Nu ne-au deranjat mașinile, nici oamenii de pe drum. Doar 2 câini atrași de vietnamez. Le-am lăsat și lor puțină pâine.

Imi voi aduce mereu aminte cu plăcere de "copiii mei". Fiecare generație are locșorul ei în inima mea. Și înțeleg mândria părinților când își văd copiii adăugând încă un pas reușit în mersul vieții. Doar ca eu gândesc cu mândrie: A fost elevul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu