duminică, 21 iunie 2015

Sfârșit de clasa a IV-a....

        Amintiri...lacrimi....îmbrățișări... o scrisoare de mulțumire... recunoștință. Recunoștință din partea lor, dar și din partea mea pentru copiii mei, copii cu care am petrecut 4 ani minunați, ca o adevărată familie. 4 ani cu multe, multe zâmbete, cântece și iubirea necondiționată a acestor minunați pui de om. Le mulțumesc că m-au învățat atât de multe și că mi-au găsit un locșor în inimiora lor. Îmi doresc ca peste ani, la fel cum mi se întâmplă și acum, să pot răspunde salutului simplu al unui adult ”Bună ziua!”, zâmbind cu mândrie ”A fost elevul meu!”
           Să ne amintim cum a fost de-a lungul timpului, dând un click pe Filmuleț , de unde se și poate descărca cu opțiunea Download.


























Trebuie să mulțumesc și mamelor cu care am colaborat mereu, care și-au susținut copiii în tot ce au făcut. Închin un pahar în cinstea lor!

                   






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu